Dit was mijn eerste bezoek aan deze Barber, via de website boeking gedaan en direct afgerekend. Bij binnenkomst werd ik vriendelijk begroet en kon ik direct gaan zitten. Daria ging relaxed en vakkundig aan de slag. Top werk en sfeer. Ga hier zeker terugkomen.
Styled by Barber P•Beard Trimming & Shaving
Jeroen•about 2 years ago
Verified review
Daria was vakkundig en vriendelijk. Stelde een paar gerichte vragen en snapte toen goed wat ik wilde. Goede en ervaren kapster.
Styled by Barber P•Men's Haircut
Jan•about 2 years ago
Verified review
My beard always looks better after the treatment :D
Styled by Barber P•Beard Trimming & Shaving
Wesley•about 2 years ago
Verified review
Prima knipbeurt van Daria! Iklaat haar vooral haar eigen gang gaan, ze maakt er altijd iets leuks van
Styled by Barber P•Men's Haircut
Rogier•about 2 years ago
Verified review
De salon had een goeie atmosfeer, ze waren heel vriendelijk en ik heb verder niks te klagen.