Dit was mijn eerste bezoek aan deze Barber, via de website boeking gedaan en direct afgerekend. Bij binnenkomst werd ik vriendelijk begroet en kon ik direct gaan zitten. Daria ging relaxed en vakkundig aan de slag. Top werk en sfeer. Ga hier zeker terugkomen.
Styling door Barber P•Baard trimmen en scheren
Jeroen•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Daria was vakkundig en vriendelijk. Stelde een paar gerichte vragen en snapte toen goed wat ik wilde. Goede en ervaren kapster.
Styling door Barber P•Mannen knippen
Jan•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
My beard always looks better after the treatment :D
Styling door Barber P•Baard trimmen en scheren
Wesley•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Prima knipbeurt van Daria! Iklaat haar vooral haar eigen gang gaan, ze maakt er altijd iets leuks van
Styling door Barber P•Mannen knippen
Rogier•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
De salon had een goeie atmosfeer, ze waren heel vriendelijk en ik heb verder niks te klagen.