Fijne ontvangst, lekkere koffie, ik had digitaal de verkeerde shave gekozen en dat was geen probleem.
Ik werd voorgesteld aan Daria en hoewel zij Engels spreekt doet zij erg haar best eerst goed te achterhalen wat je wensen zijn.
Zij verzorgde een ontspannen sfeer met alle tijd en nam tussen het scheren, knippen, kammen en föhnen door alle tijd me uit te leggen wat en waarom.
Baard zelf zag er ook weer keurig uit dus ik ben erg tevreden en raad zowel de barbier als Daria van harte aan!