De Haarlemse Barbier met vakman Jeff in de zaak is het beste wat een man met baard kan overkomen. Jeff luistert goed naar de wensen van de klant, zijn vakkundigheid doet de rest. Ik ben en blijf een vaste en trouwe klant van Jeff.
Styling door Barber D•Baard trimmen en scheren
Guus•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijn
Styling door Barber D•Mannen knippen
Sjoerd•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer goed
Styling door Barber D•Mannen knippen
Lucas•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne knipbeurt. Daria is aardig en zeer attent, en ze neemt echt alle tijd. Dit was mijn eerste keer hier en we zijn nog op zoek naar de beste manier om mijn haar te doen, vandaar de 4 sterren.
Styling door Barber P•Mannen knippen
Danique•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Daria heeft zeer veel oog voor detail. Uitstekend!