Wederom geweldig
Ben nooit zo van recensies schrijver voor hiervoor maak ik graag een uitzondering
Goed behandeld, vakkundig, aardig en gastvrij
Styling door Barber D•Baard trimmen en scheren
Marcel•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
wat mij bevreemd was het feit dat ik een reservering had gedaan bij Jeff om 15.30 uur en toen ik om die tijd binnenstapte zij hij dat ik te vroeg was en werd (overigens prima!) geholpen door Daria. Uitleg of excuses was wel gepast door Jeff.
Styling door Barber P•Mannen knippen
Fred•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Daria is een leuke maar bovenal deskundige kapster. Loop altijd tevreden de deur uit. Aanrader
Styling door Barber P•Mannen knippen
Marco•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
TOP kapper.
super op de details, altijd een vriendelijk en relaxt sfeertje.
Enige minpunt is de veel te hoge prijs.