Fantastisch zoals altijd. Gastvrij, relaxte sfeer, drankje erbij en uitmuntend geknipt door Jeff.
Styling door Barber D•Mannen knippen
STEFAN•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier graag. Goede service, relaxed, fijne plek, altijd goed geknipt. Kost iets meer dan "Basic Kapper XYZ" maar is het waard.
Styling door Barber P•Mannen knippen
Benjamin•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Daria neemt uitgebreid de tijd. Bekeek mijn kapsel van alle kanten en ging bijzonder nauwkeurig te werk. Geen haartje werd gemist. Ging met een verfrissend nieuw kapsel weg, met ook nog tips voor haar drogen, waxen e.d. die ik niet eerder had gekregen bij kappers.