Jeff is de beste barbier van de Cronjestraat en erg vriendelijk. Kan hem bij iedereen aanbevelen!
Styling door Barber D•Mannen knippen
Roland•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Toppers!
Styling door Barber D•Mannen knippen
Jort•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Jeff knipt m’n haar altijd geweldig en we hebben altijd een super leuk gesprek
Styling door Barber D•Mannen knippen
Michael•ongeveer 2 jaar geleden
Geverifieerde review
It was a really great appointment! It was the first time having Jeff do my hair, and I was really happy with the results! He was very thorough and professional, while providing a very informal and friendly setting. I'm definitely coming back!