Zeer goed advies van Rima. Prachtig gekleurd en geknipt!
Linda •about 1 year ago
Verified review
Wederom goed geschoren en geknipt 👍🏻
Henny•about 1 year ago
Verified review
Eerste keer, maar meteen een.goed gevoel
Marie_Theraise•about 1 year ago
Verified review
Voor de eerste keer naar deze kapper geweest. Geweldig, zoals ze naar je wensen luisteren en handelen. Heel goed geknipt. Pluim voor Rima, de kapster. Heb direct vervolg afspraken gemaakt. Van mij een 10!