Zeer goed advies van Rima. Prachtig gekleurd en geknipt!
Linda •ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom goed geschoren en geknipt 👍🏻
Henny•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Eerste keer, maar meteen een.goed gevoel
Marie_Theraise•ongeveer 1 jaar geleden
Geverifieerde review
Voor de eerste keer naar deze kapper geweest. Geweldig, zoals ze naar je wensen luisteren en handelen. Heel goed geknipt. Pluim voor Rima, de kapster. Heb direct vervolg afspraken gemaakt. Van mij een 10!