Rima is een zeer sympathieke vrouw. Ze neemt alle tijd voor je. Ben erg tevreden over het knippen en föhnen. Mijn haar voelt mega zacht.
Yvonne•4 months ago
Verified review
Weer mooi geknipt.
En goede tips voor je haarverzorging thuis.
Dankjewel Rima
Esther •4 months ago
Verified review
Prima kapsalon, Rima knipt geweldig en is heel vriendelijk en attent. Top!
Styled by Rima - topstylist•Men's Haircut
Bert•4 months ago
Verified review
Rima is een fijne kapster die weet wat ze doet en goed advies geeft. Een expert op haar vakgebied. Ze stelt vragen en geeft uitleg. Mijn volgende afspraak staat al gepland :)
Jessica•4 months ago
Verified review
Professioneel en Vriendelijk geholpen!
Ik kom zeker weer terug