Rima is een zeer sympathieke vrouw. Ze neemt alle tijd voor je. Ben erg tevreden over het knippen en föhnen. Mijn haar voelt mega zacht.
Yvonne•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Weer mooi geknipt.
En goede tips voor je haarverzorging thuis.
Dankjewel Rima
Esther •4 maanden geleden
Geverifieerde review
Prima kapsalon, Rima knipt geweldig en is heel vriendelijk en attent. Top!
Styling door Rima - topstylist•Mannen knippen
Bert•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Rima is een fijne kapster die weet wat ze doet en goed advies geeft. Een expert op haar vakgebied. Ze stelt vragen en geeft uitleg. Mijn volgende afspraak staat al gepland :)
Jessica•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Professioneel en Vriendelijk geholpen!
Ik kom zeker weer terug