Haarmode Moniek Reviews

Dorpsstraat 40E, 5708GJ Stiphout

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
204 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Rima is een zeer sympathieke vrouw. Ze neemt alle tijd voor je. Ben erg tevreden over het knippen en föhnen. Mijn haar voelt mega zacht.
Weer mooi geknipt. En goede tips voor je haarverzorging thuis. Dankjewel Rima
Prima kapsalon, Rima knipt geweldig en is heel vriendelijk en attent. Top!
Rima is een fijne kapster die weet wat ze doet en goed advies geeft. Een expert op haar vakgebied. Ze stelt vragen en geeft uitleg. Mijn volgende afspraak staat al gepland :)
Professioneel en Vriendelijk geholpen! Ik kom zeker weer terug
3
1
3
4
5
33
5