Ze heeft mijn zoontje echt mooi geknipt en ze zijn heel vriendelijk!
Dex•2 maanden geleden
Geverifieerde review
ongevraagd krul techniek geknipt. ik loop nu met mega pluis en uitgedunde punten
Styling door Rima - topstylist•Vrouwen knippen
Linne•2 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben erg blij met het eindresultaat. Rima heeft me goed geadviseerd wat het beste voor mijn haar zou zijn en ervoor gezorgd dat ik stralend de deur uit ging. Tot over een paar weken!
Linda•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne kapster, goed geknipt
Els•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Supergoed meegedacht en uitgebreide behandeling waarbij ik zeker meer gekregen heb dan waar ik voor betaald heb. Ben erg blij met mijn nieuwe kapsel! Dank je wel Rema