Super vriendelijk. Meedenken met kapsel. Erg gezellig!
Adrie•10 months ago
Verified review
Top salon!
Naast fijne sfeer in een super mooie salon , krijg je altijd hele persoonlijke aandacht. En uiteraard het belangrijkste mijn haar zit altijd helemaal goed na het fijne kappers bezoek!
Debby•10 months ago
Verified review
Superfijn! Ik heb keimooie haren nu. Ik ben supertevreden. Tot over 3 maanden 🤩
Michelle•10 months ago
Verified review
Rima heeft mij uitstekend geholpen, ze heeft me mooi geknipt en heeft initiatief getoond door mij een ander kapsel te adviseren.