Super vriendelijk. Meedenken met kapsel. Erg gezellig!
Adrie•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Top salon!
Naast fijne sfeer in een super mooie salon , krijg je altijd hele persoonlijke aandacht. En uiteraard het belangrijkste mijn haar zit altijd helemaal goed na het fijne kappers bezoek!
Debby•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Superfijn! Ik heb keimooie haren nu. Ik ben supertevreden. Tot over 3 maanden 🤩
Michelle•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Rima heeft mij uitstekend geholpen, ze heeft me mooi geknipt en heeft initiatief getoond door mij een ander kapsel te adviseren.