Helemaal gelukkig met mijn mooie haren .
Het valt weer top !
Dank je wel Claudette
Styled by claudette•Ladies' Haircuts
Naomi•almost 8 years ago
Verified review
Tevreden , gezellig en even lekker kletsen
Styled by claudette•Men's Haircut
Edwin•almost 8 years ago
Verified review
Kom hier al jaren dus dat zegt genoeg!
Styled by claudette•Ladies' Haircuts
Ellen•almost 8 years ago
Verified review
Altijd gezellig en je wordt goed geknipt
Styled by claudette•Ladies' Haircuts
Marjan•almost 8 years ago
Verified review
Zoals altijd ben ik heel tevreden over de behandeling. Kom hier al vele jaren. Wederom prioma geknipt door Patricia en de kleur is goed. Mooi natuurlijk blond zonder geeltinten, precies zoals gevraagd.