Helemaal gelukkig met mijn mooie haren .
Het valt weer top !
Dank je wel Claudette
Styling door claudette•Vrouwen knippen
Naomi•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Tevreden , gezellig en even lekker kletsen
Styling door claudette•Mannen knippen
Edwin•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Kom hier al jaren dus dat zegt genoeg!
Styling door claudette•Vrouwen knippen
Ellen•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd gezellig en je wordt goed geknipt
Styling door claudette•Vrouwen knippen
Marjan•bijna 8 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd ben ik heel tevreden over de behandeling. Kom hier al vele jaren. Wederom prioma geknipt door Patricia en de kleur is goed. Mooi natuurlijk blond zonder geeltinten, precies zoals gevraagd.