Voor mij de eerste keer bij Haarstudio Claudette, maar ik ben super tevreden. Patricia luisterde goed naar mijn wensen en gaf eerlijk advies. Het was ook nog eens erg gezellig, werd zeer welkom ontvangen door alle dames die daar op dat moment aan het werk waren. Patricia ging erg zorgvuldig en gedetailleerd aan de slag, kreeg er echt een goed gevoel bij. Het eindresultaat van de highlights is nog mooier geworden dan ik mij had voorgesteld, dus ik kom zeker terug.
Ladies' Full Head Highlights
Nicky•over 6 years ago
Verified review
Altijd prima ervaring!
Ladies' HaircutsShow all…
Irina•over 6 years ago
Verified review
Show venue reply...
Ik heb weer een perfecte behandeling gehad. Mijn haar zit weer netjes en verzorgd. Altijd gezellig bij Claudette.
Styled by claudette•
Ladies' HaircutsShow all…
monde•over 6 years ago
Verified review
Same as ever! 😃👍
Ladies' T-Section HighlightsShow all…
Patricia•over 6 years ago
Verified review
Kind aan huis! Ben altijd tevreden en het is nog gezellig ook. Tamara is een kleurentovenaar! 👍