Voor mij de eerste keer bij Haarstudio Claudette, maar ik ben super tevreden. Patricia luisterde goed naar mijn wensen en gaf eerlijk advies. Het was ook nog eens erg gezellig, werd zeer welkom ontvangen door alle dames die daar op dat moment aan het werk waren. Patricia ging erg zorgvuldig en gedetailleerd aan de slag, kreeg er echt een goed gevoel bij. Het eindresultaat van de highlights is nog mooier geworden dan ik mij had voorgesteld, dus ik kom zeker terug.
Highlights - heel hoofd
Nicky•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Altijd prima ervaring!
Vrouwen knippenToon alles…
Irina•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Ik heb weer een perfecte behandeling gehad. Mijn haar zit weer netjes en verzorgd. Altijd gezellig bij Claudette.
Styling door claudette•
Highlights - half hoofdToon alles…
monde•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Same as ever! 😃👍
Highlights - T-sectionToon alles…
Patricia•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Kind aan huis! Ben altijd tevreden en het is nog gezellig ook. Tamara is een kleurentovenaar! 👍