Zeer kundig en snel gekleurd en geknipt. Gezellige sfeer en goede koffie!
Styling door claudette•
Highlights - half hoofdToon alles…
marit•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Fijne salon, klantvriendelijkheid en vakkundig
Vrouwen knippenToon alles…
Mirjam•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Warm welkom en perfect geknipt
Vrouwen knippen
Marleen•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi geknipt
Vrouwen knippen
Florien•meer dan 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Top geknipt door Claudette. Het haar
zit meteen heel goed. Claudette heeft mij enorm geholpen met handige tips om mijn dun wordende haar te föhnen. De haarwasbeurt door Patricia was echte verwennerij. Al met al een super ervaring waar ik lekker van ben opgeknapt!