Perfect geholpen door Ramona. Ben er weer blij mee
Ladies' HaircutsShow all…
Sandra•almost 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Kundig gekleurd en geknipt, en heerlijke koffie!
Styled by claudette•
Ladies' HaircutsShow all…
Marit•almost 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
zoals altijd een goede knipbeurt gehad. de volgende dag regende het complimenten! Claudette luistert goed naar wat je wil met je haar, knipt het met liefde en aandacht. deze salon is een aanrader!
Styled by claudette•Ladies' Haircuts
Annelies•almost 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Nette salon, super gezellig gebabbeld met Claudette erg klantvriendelijk dus!
Hierbij weer een tevreden klant rijker!
Styled by claudette•Men's Haircut
Gabriel•almost 7 years ago
Verified review
Show venue reply...
Hele fijne haarsalon, haar is goed geknipt, leuk personeel en een netjes uitziende salon. Echt een aanrader!