Perfect geholpen door Ramona. Ben er weer blij mee
Vrouwen kleurenToon alles…
Sandra•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Kundig gekleurd en geknipt, en heerlijke koffie!
Styling door claudette•
Vrouwen kleurenToon alles…
Marit•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
zoals altijd een goede knipbeurt gehad. de volgende dag regende het complimenten! Claudette luistert goed naar wat je wil met je haar, knipt het met liefde en aandacht. deze salon is een aanrader!
Styling door claudette•Vrouwen knippen
Annelies•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Nette salon, super gezellig gebabbeld met Claudette erg klantvriendelijk dus!
Hierbij weer een tevreden klant rijker!
Styling door claudette•Mannen knippen
Gabriel•bijna 7 jaar geleden
Geverifieerde review
Toon reactie salon...
Hele fijne haarsalon, haar is goed geknipt, leuk personeel en een netjes uitziende salon. Echt een aanrader!