Prachtige salon, vriendelijk personeel!
Vakmanschap eerste klas.
Styled by Fabienne•Hair Extensions
Lena•over 4 years ago
Verified review
Mooie salon! Susanne is een fijne kapster die goed weet wat ze doet. Ik heb highlights en haarextensions gekregen, het ziet er prachtig uit. Heel blij mee!