Prachtige salon, vriendelijk personeel!
Vakmanschap eerste klas.
Styling door Fabienne•Extensions
Lena•meer dan 4 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooie salon! Susanne is een fijne kapster die goed weet wat ze doet. Ik heb highlights en haarextensions gekregen, het ziet er prachtig uit. Heel blij mee!