Mijn haar is zo prachtig gedaan! Precies wat ik wilde en het heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Het ziet er weer mooi en gezond uit. De sfeer was ook super fijn!
Styled by Eda•
Ladies' HaircutsShow all…
Chiméne•3 months ago
Verified review
Zoals altijd weer goed geholpen en super mooi geknipt!
Styled by Eda•Ladies' Haircuts
Claudia•3 months ago
Verified review
Hele fijne ervaring gehad! Ik raad anderen Eda absoluut aan.
Styled by Eda•Ladies' Haircuts
Laila•3 months ago
Verified review
Zij is echt goed!!
Treatment by Eda•
Eyebrow ThreadingShow all…
Coby•4 months ago
Verified review
Door de adviezen van Eda is mijn haar weer gezond en vol! Ik kom hier nu eens per drie maanden, en ga altijd heel tevreden weer de deur uit.