Mijn haar is zo prachtig gedaan! Precies wat ik wilde en het heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Het ziet er weer mooi en gezond uit. De sfeer was ook super fijn!
Styling door Eda•
Highlights - heel hoofdToon alles…
Chiméne•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd weer goed geholpen en super mooi geknipt!
Styling door Eda•Vrouwen knippen
Claudia•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring gehad! Ik raad anderen Eda absoluut aan.
Styling door Eda•Vrouwen knippen
Laila•3 maanden geleden
Geverifieerde review
Zij is echt goed!!
Behandeling door Eda•
Gezicht threadenToon alles…
Coby•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Door de adviezen van Eda is mijn haar weer gezond en vol! Ik kom hier nu eens per drie maanden, en ga altijd heel tevreden weer de deur uit.