Hair Beautique By Eda Reviews

Surinamestraat 34, Amsterdam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
235 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Mooie salon en goed geknipt, erg aardige eigenaar
Relatively good service, booked last minute and was able to get a nice haircut. Better for Dutch speakers :)
Fijne salon!
Ik ben een vaste klant bij EDA en zal mijn haar ook niet ergens anders doen ik vertrouw haar ze is professioneel EDA is een lieve dame en weet waar ze het over heeft. Tijdens je behandeling wordt je ook nog lekker verwend met eten en drinken ik raad EDA zeer zeker aan als je je haar wilt doen en je zoekt een goede kapster.
Eda is zo goed in haar vak. Ik heb highlights laten zetten en ik ben ontzettend tevreden, ze is erg gastvriendelijk en wilt ook echt het beste resultaat voor haar klanten en neemt daar ook de tijd voor. Ik kom zeker vaker terug!
10
1
10
11
12
39
12