Relatively good service, booked last minute and was able to get a nice haircut. Better for Dutch speakers :)
Styling door Eda•Vrouwen knippen
Nicoleta•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Fijne salon!
Styling door Eda•Vrouwen knippen
Varisha•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Ik ben een vaste klant bij EDA en zal mijn haar ook niet ergens anders doen ik vertrouw haar ze is professioneel EDA is een lieve dame en weet waar ze het over heeft. Tijdens je behandeling wordt je ook nog lekker verwend met eten en drinken ik raad EDA zeer zeker aan als je je haar wilt doen en je zoekt een goede kapster.
Styling door Eda•Highlights - heel hoofd
Ramona•4 maanden geleden
Geverifieerde review
Eda is zo goed in haar vak. Ik heb highlights laten zetten en ik ben ontzettend tevreden, ze is erg gastvriendelijk en wilt ook echt het beste resultaat voor haar klanten en neemt daar ook de tijd voor. Ik kom zeker vaker terug!