Such a lovely stylist, and she did such a great job.
Styled by Eda•Ladies' Root Colouring
Gabriella•6 months ago
Verified review
Eda listened to what I need and did a good job
Styled by Eda•Fringe Trim
NB•6 months ago
Verified review
Voor het eerst bij Eda in de salon, sympathieke dame! Ze heeft mijn haar prachtig gekleurd en knipte een kapsel dat perfect bij mijn gezichtsvorm past. Ik kom zeker terug!
Styled by Eda•
Ladies' HaircutsShow all…
Eva•6 months ago
Verified review
Altijd zeer tevreden!
Styled by Eda•Ladies' Haircuts
Anna•6 months ago
Verified review
Net zoals vorige keer mooi geknipt! M’n haar is weer gezond en glanzend!