Such a lovely stylist, and she did such a great job.
Styling door Eda•Kleuren - uitgroei
Gabriella•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Eda listened to what I need and did a good job
Styling door Eda•Pony knippen
NB•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Voor het eerst bij Eda in de salon, sympathieke dame! Ze heeft mijn haar prachtig gekleurd en knipte een kapsel dat perfect bij mijn gezichtsvorm past. Ik kom zeker terug!
Styling door Eda•
Vrouwen knippenToon alles…
Eva•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Altijd zeer tevreden!
Styling door Eda•Vrouwen knippen
Anna•6 maanden geleden
Geverifieerde review
Net zoals vorige keer mooi geknipt! M’n haar is weer gezond en glanzend!