Achteraf voel mijn haar is iets te kort geknipt
Met dit koude weer.
Haar biedt toch bescherming
Verder knipt ze goed
Styling door Eda•Vrouwen knippen
Vera•5 maanden geleden
Geverifieerde review
Vaste kapster Eda, ik raad iedereen maar dan echt iedereen bij Eda te gaan Ze zullen echt geen spijt hebben. Met 1 woord PRACHTIG bedankt Eda en tot snel mogelijk.