Wat een geweldige ervaring! Vanaf het eerste moment voelde ik me warm en vriendelijk ontvangen, alsof we elkaar al jaren kenden. De kapper nam uitgebreid de tijd, luisterde echt naar mijn wensen en gaf fijne, deskundige tips. Het resultaat is prachtig geworden, precies zoals ik hoopte (misschien zelfs nóg mooier!). Met een grote glimlach ben ik de deur uitgegaan. Absoluut een aanrader, ik kom hier zeker terug! 💇♀️✨
Tugce •10 months ago
Verified review
Snel & heel goed geholpen, dankjewel! 🩷
Styled by Eda•Ladies' Haircuts
Veerle•10 months ago
Verified review
Heel mooi geknipt met goede adviezen. Krijg van verschillende nog steeds complimenten hoe het eruit ziet.
Styled by Eda•Ladies' Haircuts
NMT•10 months ago
Verified review
Great experience.
Styled by Eda•Ladies' Highlights
Carleen•10 months ago
Verified review
Eda heeft een prachtige ruime salon.
Ze knipt professioneel en is aardig.
Was een fijne ervaring ,
hartelijk dank Eda en veel succes.
Styled by Eda•Ladies' Haircuts
Eda heeft een prachtige ruime salon. Ze knipt zorgvuldig en goed echt vakkundig. Was een fijne erv•10 months ago