Wat een geweldige ervaring! Vanaf het eerste moment voelde ik me warm en vriendelijk ontvangen, alsof we elkaar al jaren kenden. De kapper nam uitgebreid de tijd, luisterde echt naar mijn wensen en gaf fijne, deskundige tips. Het resultaat is prachtig geworden, precies zoals ik hoopte (misschien zelfs nóg mooier!). Met een grote glimlach ben ik de deur uitgegaan. Absoluut een aanrader, ik kom hier zeker terug! 💇♀️✨
Tugce •10 maanden geleden
Geverifieerde review
Snel & heel goed geholpen, dankjewel! 🩷
Styling door Eda•Vrouwen knippen
Veerle•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Heel mooi geknipt met goede adviezen. Krijg van verschillende nog steeds complimenten hoe het eruit ziet.
Styling door Eda•Vrouwen knippen
NMT•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Great experience.
Styling door Eda•Highlights
Carleen•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Eda heeft een prachtige ruime salon.
Ze knipt professioneel en is aardig.
Was een fijne ervaring ,
hartelijk dank Eda en veel succes.
Styling door Eda•Vrouwen knippen
Eda heeft een prachtige ruime salon. Ze knipt zorgvuldig en goed echt vakkundig. Was een fijne erv•10 maanden geleden