Hair Beautique By Eda Reviews

Surinamestraat 34, Amsterdam

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,8
235 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Wat een geweldige ervaring! Vanaf het eerste moment voelde ik me warm en vriendelijk ontvangen, alsof we elkaar al jaren kenden. De kapper nam uitgebreid de tijd, luisterde echt naar mijn wensen en gaf fijne, deskundige tips. Het resultaat is prachtig geworden, precies zoals ik hoopte (misschien zelfs nóg mooier!). Met een grote glimlach ben ik de deur uitgegaan. Absoluut een aanrader, ik kom hier zeker terug! 💇‍♀️✨
Snel & heel goed geholpen, dankjewel! 🩷
Heel mooi geknipt met goede adviezen. Krijg van verschillende nog steeds complimenten hoe het eruit ziet.
Great experience.
Eda heeft een prachtige ruime salon. Ze knipt professioneel en is aardig. Was een fijne ervaring , hartelijk dank Eda en veel succes.
28
1
28
29
30
39
30