Eda was lovely and cut my hair just as I asked, very professional, salon clean and nice aesthetic. Will be going back and definitely recommend!
Styling door Eda•Vrouwen knippen
Kate•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Detox behandeling gehad. Het was heerlijk. Mijn hoofdhuid voelde fris en licht na afloop. Pure verwennerij en Eda gaf goede adviezen hoe verder te onderhouden.
Nova•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Eda was heel vriendelijk en luisterde goed naar mijn wens. Salon was schoon en netjes, aanrader!
Styling door Eda•Vrouwen knippen
Adelina•10 maanden geleden
Geverifieerde review
Super fijn mn haren laten knippen zoals ik wou. Mooie salon