Altijd heel tevreden, leuke en lieve dames, mijn zoontje van 3 gaat sinds hij hier geknipt wordt met plezier naar de kapper, er word goed geadviseerd en meegedacht
Styled by Gizem K.•Ladies' Haircuts
Thabita•almost 5 years ago
Verified review
Resultaat is erg mooi, vriendelijk en kundig personeel!
Eyebrow & Eyelash TintingShow all…
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
Always perfect, coming there already for the whole year and really happy about this :)
Styled by Jitlada D.•Ladies' Root Colouring
Anastasia•almost 5 years ago
Verified review
It was ok . Prices seems to be bit on higher side as compared to other salons
Styled by Jitlada D.•
Ladies' Full Head ColouringShow all…
Anonymous•almost 5 years ago
Verified review
Lief en attent voor mijn dochters eerste knipbeurt