Altijd heel tevreden, leuke en lieve dames, mijn zoontje van 3 gaat sinds hij hier geknipt wordt met plezier naar de kapper, er word goed geadviseerd en meegedacht
Styling door Gizem K.•Vrouwen knippen
Thabita•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Resultaat is erg mooi, vriendelijk en kundig personeel!
Wenkbrauwen harsenToon alles…
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Always perfect, coming there already for the whole year and really happy about this :)
Styling door Jitlada D.•Kleuren - uitgroei
Anastasia•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
It was ok . Prices seems to be bit on higher side as compared to other salons
Styling door Jitlada D.•
Kleuren - volledigToon alles…
Anoniem•bijna 5 jaar geleden
Geverifieerde review
Lief en attent voor mijn dochters eerste knipbeurt