Hair & Beauty by Lina Reviews

Oslostraat 2, 3543KD Utrecht

Check availability and book online

Reviews are written by customers after their visit.

4,8
736 reviews

Filter by treatment

Filter reviews

Treatment

Filter by rating

Rating
Filter by rating

Verified reviews

Written by our customers, so you know what to expect at each and every venue.
Mijn zoontje van 5 werd heel erg goed geknipt en ik kon daarna mijn wenkbrauwen laten epileren, beide mooi resultaat!
De behandeling was goed en mijn wimpers zien er mooi uit! Minpuntje was dat de stoel niet (ver) achterover kon dus ik zat niet zo comfortabel tijdens de behandeling
Mijn afspraak ging super! Ik had een BIAB-navulling met dezelfde geweldige kleur, een melkachtig wit. Mijn nagels zagen er elegant en gezond uit!
Gezellig, punctueel, professioneel, persoonlijke aandacht
Heel leuk met kinderen. Stelt ze echt op hun gemak
96
1
96
97
98
113
98