Mijn zoontje van 5 werd heel erg goed geknipt en ik kon daarna mijn wenkbrauwen laten epileren, beide mooi resultaat!
Styled by Jitlada D.•Boys' Haircuts
Ciska•over 3 years ago
Verified review
De behandeling was goed en mijn wimpers zien er mooi uit! Minpuntje was dat de stoel niet (ver) achterover kon dus ik zat niet zo comfortabel tijdens de behandeling
Treatment by Mukadder•Eyelash Perming
Marijt•over 3 years ago
Verified review
Mijn afspraak ging super! Ik had een BIAB-navulling met dezelfde geweldige kleur, een melkachtig wit. Mijn nagels zagen er elegant en gezond uit!