Mijn zoontje van 5 werd heel erg goed geknipt en ik kon daarna mijn wenkbrauwen laten epileren, beide mooi resultaat!
Styling door Jitlada D.•Jongens knippen
Ciska•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
De behandeling was goed en mijn wimpers zien er mooi uit! Minpuntje was dat de stoel niet (ver) achterover kon dus ik zat niet zo comfortabel tijdens de behandeling
Behandeling door Mukadder•Wimper permanent
Marijt•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Mijn afspraak ging super! Ik had een BIAB-navulling met dezelfde geweldige kleur, een melkachtig wit. Mijn nagels zagen er elegant en gezond uit!