Voor de eerste keer bij Hair&Beauty Sen geweest. Ontzettend aardige mensen maar ik moest 30 min wachten tot ik aan de beurt was ondanks dat ik een afspraak had. Bij het afhalen van mijn oude gellak deed ze dit zonder weken en alleen met een electrische vijl. Mijn nagels zijn hierdoor ontzetten dun en fragiel geworden terwijl ik altijd erg sterke nagels had. Nagelriemen zijn te ver weggeknipt waardoor het pijn doet en de nagels scheef gevijld. Voor mij niet voor herhaling vatbaar helaas.
Treatment by Mihri •
Gel Nails ManicureShow all…
Maureen•almost 2 years ago
Verified review
Fijne behandeling
Treatment by Mihri •Pedicure
Nicole•almost 2 years ago
Verified review
Leuke kapper! Voldoet aan al je wensen. Blij met het resultaat. Aardige gastvrije medewerkers. Je voelt je hier ontzettend op je gemak! Belangrijk als je lang moet zitten!
Hair ExtensionsShow all…
Selvidan C.•almost 2 years ago
Verified review
❤️🥰👍
Styled by yeni 3 •
Hair ExtensionsShow all…
Ayten K.•almost 2 years ago
Verified review
Çok guzel agirlandim Hülya saçlarımı yapti çok titiz ve güzel çalışıyor işini ciddiye alıyor orda çalışan herkes profesyonel calisiyor