Goeie pedicure. Zeer schoon en netjes. Uitgebreide behandeling met scrub en voetverzorging. Alleen de massage had iets langer en met wat meer zelfvertrouwen gegeven mogen worden. Verder helemaal tevreden.
Treatment by Mihri •Gel Nails Pedicure
L.•almost 2 years ago
Verified review
Super fijn geholpen.
Styled by Murat •Ladies' Haircuts
Fatima A.•almost 2 years ago
Verified review
Ik had ook een pedicure bij mij n manicure geboekt. Die bleek niet goed in het systeem te staan. Er werd totaal niet meegedacht over een oplossing en ook niet echt een excuses. Daarnaast ben ik niet heel tevreden over de Biab op m’n handen.
Treatment by Samet •Acrylic Nail Extensions & Overlays
Denise•almost 2 years ago
Verified review
Werd meteen geholpen door Lana, vriendelijke medewerkster. Ze werkt heel netjes en precies en mijn biab zit echt heel mooi!