Goeie pedicure. Zeer schoon en netjes. Uitgebreide behandeling met scrub en voetverzorging. Alleen de massage had iets langer en met wat meer zelfvertrouwen gegeven mogen worden. Verder helemaal tevreden.
Behandeling door Mihri •Gellak pedicure
L.•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Super fijn geholpen.
Styling door Murat •Vrouwen knippen
Fatima A.•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik had ook een pedicure bij mij n manicure geboekt. Die bleek niet goed in het systeem te staan. Er werd totaal niet meegedacht over een oplossing en ook niet echt een excuses. Daarnaast ben ik niet heel tevreden over de Biab op m’n handen.
Behandeling door Samet •Acrylnagels
Denise•bijna 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Werd meteen geholpen door Lana, vriendelijke medewerkster. Ze werkt heel netjes en precies en mijn biab zit echt heel mooi!