Kom al meer dan 20 jaar in de salon en ben erg tevreden!!
Styled by Belinda•Ladies' Haircuts
Anonymous•over 3 years ago
Verified review
Hele fijne salon waarbij ze heel goed meedenken
Styled by Belinda•Ladies' Haircuts
Aranka•over 3 years ago
Verified review
Al meer dan 25 jaar mijn vaste kapper, waarvan de laatste 12 (?) naar volle tevredenheid door Kelly geknipt.
Altijd op tijd, netjes, vriendelijk en gezellig.
Styled by Kelly•Men's Haircut
Steven•over 3 years ago
Verified review
Leuk gesprek met de kapster alleen erg jammer dat ze mijn haar van achteren toch in laagjes heeft geknipt, terwijl ik nog zo heb aangegeven dat ik dit niet wilde. Geen lagen van achteren en wat heb in nu laagjes..
Styled by chiara•Ladies' Haircuts
Gabriella•over 3 years ago
Verified review
Ik werd geholpen door Heidi, na een misverstand met andere klant met dezelfde voornaam! Heidi is ook erg aardig en heeft me deskundig geknipt! Ik ben weer blij met m’n haar!