Kom al meer dan 20 jaar in de salon en ben erg tevreden!!
Styling door Belinda•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Hele fijne salon waarbij ze heel goed meedenken
Styling door Belinda•Vrouwen knippen
Aranka•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Al meer dan 25 jaar mijn vaste kapper, waarvan de laatste 12 (?) naar volle tevredenheid door Kelly geknipt.
Altijd op tijd, netjes, vriendelijk en gezellig.
Styling door Kelly•Mannen knippen
Steven•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Leuk gesprek met de kapster alleen erg jammer dat ze mijn haar van achteren toch in laagjes heeft geknipt, terwijl ik nog zo heb aangegeven dat ik dit niet wilde. Geen lagen van achteren en wat heb in nu laagjes..
Styling door chiara•Vrouwen knippen
Gabriella•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik werd geholpen door Heidi, na een misverstand met andere klant met dezelfde voornaam! Heidi is ook erg aardig en heeft me deskundig geknipt! Ik ben weer blij met m’n haar!