Hair by Belinda Spronk Reviews

Jacobijnestraat 11-13, 2011TG Haarlem

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2269 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Kom al meer dan 20 jaar in de salon en ben erg tevreden!!
Hele fijne salon waarbij ze heel goed meedenken
Al meer dan 25 jaar mijn vaste kapper, waarvan de laatste 12 (?) naar volle tevredenheid door Kelly geknipt. Altijd op tijd, netjes, vriendelijk en gezellig.
Leuk gesprek met de kapster alleen erg jammer dat ze mijn haar van achteren toch in laagjes heeft geknipt, terwijl ik nog zo heb aangegeven dat ik dit niet wilde. Geen lagen van achteren en wat heb in nu laagjes..
Ik werd geholpen door Heidi, na een misverstand met andere klant met dezelfde voornaam! Heidi is ook erg aardig en heeft me deskundig geknipt! Ik ben weer blij met m’n haar!