Hair by Belinda Spronk Reviews

Jacobijnestraat 11-13, 2011TG Haarlem

Check beschikbaarheid en boek online

De reviews zijn geschreven door klanten na hun bezoek.

4,7
2269 reviews

Filter op behandeling

Reviews filteren

Behandeling

Filter op beoordeling

Beoordeling
Filter op beoordeling

Geverifieerde reviews

Geschreven door onze klanten, zodat je weet wat je kunt verwachten bij elke salon.
Chiara is awesome, she is professional and nice and welcoming. She is talented and adviced me about the hair cut which I love.
Gezellig sfeer , prima geholpen door Chiara tevreden Thanks chiara.
Kelly is een TOPPER
Kelly heeft goed geadviseerd over de kleur en is erg vriendelijk.
Super ervaring. Voor de eerste keer in de salon, en ik kom heel graag de volgende keer weer terug :) Mooi schoon, bij aankomst een cappuccino, en heel erg netjes geknipt! Gezellig gesproken met Chiara, muchas gracias!