Chiara is awesome, she is professional and nice and welcoming. She is talented and adviced me about the hair cut which I love.
Styling door chiara•Vrouwen knippen
Anoniem•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Gezellig sfeer , prima geholpen door Chiara tevreden
Thanks chiara.
Styling door chiara•Vrouwen knippen
Yus Ungerer•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kelly is een TOPPER
Styling door Kelly•Mannen knippen
Farah•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Kelly heeft goed geadviseerd over de kleur en is erg vriendelijk.
Styling door Kelly•
Vrouwen knippenToon alles…
Ineke•meer dan 3 jaar geleden
Geverifieerde review
Super ervaring. Voor de eerste keer in de salon, en ik kom heel graag de volgende keer weer terug :) Mooi schoon, bij aankomst een cappuccino, en heel erg netjes geknipt! Gezellig gesproken met Chiara, muchas gracias!