Linsey is de beste! Ze knipt al jaren m'n haar, en ik heb nogal wat verschillende soorten kapsels gehad. Ik ga altijd zeer tevreden de deur uit.
Hannah•over 2 years ago
Verified review
Een super goede ervaring. Het is een ontzettend fijne plek waar er echt de tijd voor je wordt genomen. Leuke gesprekken en heel blij met het resultaat.
Floor•over 2 years ago
Verified review
Ik was voor de eerste keer bij Lindsey. Ze luistert goed naar je wensen en knipt goed en met aandacht. En dan is het ook nog gezellig.
Marjolein•over 2 years ago
Verified review
Mooi en met aandacht geknipt, een hele comfortabele wasstoel en altijd gezellig bij Linsey!