Linsey is de beste! Ze knipt al jaren m'n haar, en ik heb nogal wat verschillende soorten kapsels gehad. Ik ga altijd zeer tevreden de deur uit.
Hannah•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Een super goede ervaring. Het is een ontzettend fijne plek waar er echt de tijd voor je wordt genomen. Leuke gesprekken en heel blij met het resultaat.
Floor•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Ik was voor de eerste keer bij Lindsey. Ze luistert goed naar je wensen en knipt goed en met aandacht. En dan is het ook nog gezellig.
Marjolein•meer dan 2 jaar geleden
Geverifieerde review
Mooi en met aandacht geknipt, een hele comfortabele wasstoel en altijd gezellig bij Linsey!