Linsey is een vakvrouw!
Ik ben super goed geknipt, heerlijk gemasseerd en mijn haarkleur is echt prachtig.
Aanrader!!!
Corneli•about 6 years ago
Verified review
Zoals altijd wel een goed geknipt! En gezellig om weer in de salon te kunnen zijn. Dank je wel, Linsey!
Ellen•about 6 years ago
Verified review
Super leuke kapperszaak en heel fijn geknipt door Linsey!
Dagmar•about 6 years ago
Verified review
Heel fijn en gezellig en geweldig Gewassen en geknipt!
Linsey is een fijne lieve gezellige meid!!
Aanrader❤️
Nicole•about 6 years ago
Verified review
Wat is het toch heerlijk om bij Linsey je haar te laten doen. Ze luistert heel goed wat je wilt en begrijpt echt wat je bedoelt. Zo relaxt. Ik ging als een blij mens de deur uit!!!