Linsey is een vakvrouw!
Ik ben super goed geknipt, heerlijk gemasseerd en mijn haarkleur is echt prachtig.
Aanrader!!!
Corneli•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Zoals altijd wel een goed geknipt! En gezellig om weer in de salon te kunnen zijn. Dank je wel, Linsey!
Ellen•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super leuke kapperszaak en heel fijn geknipt door Linsey!
Dagmar•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Heel fijn en gezellig en geweldig Gewassen en geknipt!
Linsey is een fijne lieve gezellige meid!!
Aanrader❤️
Nicole•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Wat is het toch heerlijk om bij Linsey je haar te laten doen. Ze luistert heel goed wat je wilt en begrijpt echt wat je bedoelt. Zo relaxt. Ik ging als een blij mens de deur uit!!!