Heel positief!
Linsey Maria vind ik een leuk mens die een fijne sfeer heeft gecreeerd. Het was er heel ontspannen. En ze gebruikt ook nog eens goede eerlijke producten. Goede prijs.
Aanrader dus.
Emma •ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Het resultaat is altijd prachtig, om over het gezelschap maar te zwijgen! Keer op keer een topervaring ❤️
Nienke•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Linsey knipt, ook in Corona tijd, altijd goed. Mooi plekje heeft ze ook, in de Jordaan.
Wytze•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Super geholpen in deze gekkentijd. We zijn er weer :)