Altijd goed geknipt. Elke keer gezellig én goede koffie. :-)
Mirjam•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Linsey is een topper!
Annemarie•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Wederom geweldig. Daarom mag ze me ook al jaren knippen.
Paul•ongeveer 6 jaar geleden
Geverifieerde review
Hi Linsey Maria, ik vond het leuk door jou geknipt te worden, het idee goed opgepakt, ben er echt tevreden mee. Prima locatie, ook gezellig, volgende keer weer.