Stephenie heeft weer mooi geknipt, helemaal tevreden.
Styled by Stephanie•Ladies' Haircuts
N.•12 months ago
Verified review
.
Fabian•12 months ago
Verified review
Hele fijne ervaring! Super lieve vrouw en geeft ook tips hoe je je haar beter kan verzorgen
Styled by Stephanie•Hair colouring
Manon•12 months ago
Verified review
GE-WEL-DIG!!! Ik kom 1 keer per jaar, zeg wil sowieso dit en de rest mag jezelf weten qua knippen… kom weg met een kapsel wat er nog mooier uit ziet dan dat ik in m’n hoofd had!!!