Stephenie heeft weer mooi geknipt, helemaal tevreden.
Styling door Stephanie•Vrouwen knippen
N.•12 maanden geleden
Geverifieerde review
.
Fabian•12 maanden geleden
Geverifieerde review
Hele fijne ervaring! Super lieve vrouw en geeft ook tips hoe je je haar beter kan verzorgen
Styling door Stephanie•Vrouwen kleuren
Manon•12 maanden geleden
Geverifieerde review
GE-WEL-DIG!!! Ik kom 1 keer per jaar, zeg wil sowieso dit en de rest mag jezelf weten qua knippen… kom weg met een kapsel wat er nog mooier uit ziet dan dat ik in m’n hoofd had!!!